1 Kasım 2013 Cuma

Yalnızlık ve Sıradan Şeyler…

Neden öyle bakıyorsun Benedictus’cum, diye sordum. Yüzümde gizli bir derinlik varmış gibi dalıp gitmişti. Ne gizli ne de derin bir şey vardı oysa.
Hiç şikâyet etmiyorsun, dedi. Şaşaladım.
Neden şikâyet edecekmişim ki, diye sordum.
Yalnızlıktan, dedi. İnsanlar pek sever ondan bahsedip, söylenmeyi. Güldüm.
Kime şikâyet edebilirim ki yalnızsam, dedim. Hak verir gibi baktı.
Yine de, dedi. Bunun hakkında konuştuğunu hiç anımsamıyorum.
Sıradan şeylerden konuşmayı sevmiyorum, dedim. Kurtulmaya çalıştığımı anlamamış gibi yapacaktı.
Bazen dayanılmaz oluyorsun, dedi. Sırıttım.
Sıradan ama, dedim.
Sıradan doğru, dedi.
Ne güzel anlaşıyoruz, dedim.
Sıradan şeyler yüzünden, dedi.
Doğru, dedim. Doğruydu…


Mey


                                         Marta Orlowska