18 Kasım 2013 Pazartesi

Gizli…

Gizli olan her şey aslında bizim dikkatle bakmamızı mı bekliyor?
                                                                     C. Fuentes

Derince bak, dedi. Daha derin bir bakışı hak ediyor olan biten.  Derin ya da daha derin bir bakışın olanı ve olmayanı, biteni ve bitmeyeni anlaşılır kılabileceğini teslim edebilir ve onu mutlu edebilirdim.

Anlamak kabullenmeyi de mümkün kılacak mı peki, diye sordum. 

Kabullenmeye ihtiyacımız yok, dedi gülerek.

Neye ihtiyacımız var peki Benedictus’cum ,dedim. Söyle hadi.

Yok olmuş olanı var kılmak için daha derin bakmaya, dedi gülümseyerek. Parmağını bastığı yeri acıttığını biliyor gibiydi. Daha derin, diye vurguladı.

Yok, var’ın içinde gizli yani öyle mi, diye sordum tuzağına düştüğüm için kendime küfrederek.

Daha derin bak, demekle yetindi. Gülümseyişini çözmekte zorlanıyordum.
Daha derin, diye yineledim onu. Yersiz bir umudun içimde köklenmeye başlamasından hoşnut değildim.  Daha derinde bir umut…


Mey