6 Kasım 2013 Çarşamba

Bağışlama Arzusuna Dair…

Ne var bunda anlamayacak Benedictus’cum, diyorum. İnan hiç anlamıyorum anlamamanı. Yanılmışım, demesine ihtiyacım var.
Bu ne bencillik, diye söyleniyor. Dik dik bakıyorum.
Bencillik mi, diye soruyorum. O da nereden çıktı şimdi?
Öfkemi ciddiye almazmış gibi bakıyor. Bencillik ya, diyor. Eğer yanılmışsa, sen yanılmamış olmayacaksın. Çünkü herkes hata yapar ve bir hatayı bağışlayabilirsin. Hata yapabilen birini sevmiş olmak – ki bunun için kendini bağışlamak da kolay -, seni bile isteye inciten birini sevmiş olmaya yeğ çünkü.
Sen kimden yanasın, diye homurdanıyorum.  Bana aldıracak gibi değil.
Elbette senden yanayım, diyor. Ama senin senden yana oluşun kadar değil.
Teşekkür ederim, diyorum alayla.
Ne demek, diye karşılık veriyor. Yüzünde müstehzi bir gülüş var…


Mey


                                                      Marwa Alnajjar