22 Ekim 2013 Salı

Tutkuya Dair Gereksiz Birkaç Söz…

Tutku kopuştur, diyor adamın biri. Derken bir başkası, arzunun iktidarı olduğundan söz ediyor. Asılır gibi memelerine annesinin, bir velet inadıdır kimi zaman, diyene bir diyeceğim yok. Konuşanlara bakıyorum ve midemde bir şeyler oluyor. Kulağımda görünmez şeytanların karşı konulmaz ve ısrarcı fısıltıları. Söyle, diyorlar. Sen de söyle.

Ne diyeyim, diye çıkışıyorum. Canıma yapışmışım. Canıma yapışmış dişler de tırnaklar da benden bana sızlarken, tutku hakkında konuşmak kim, ben kim?
Susabilmekten söz et o zaman, diyor şeytanın biri. Kocaman açılmış gözlerime bakıp, pis kahkahalar savururken yangıma fazladan ateşle zenginlik veriyor.

Tutkuyla susabilirim, diyorum can havliyle. Başımdan gitmiyorlar…


Mey


  
                                                     Olga Saily