19 Ekim 2013 Cumartesi

Hatalı Gidiş…

Bedenini götürüp kafanı ve yüreğini geride bırakmak eksilerek yara almaktır, diyor Benedictus. Böyle konuştuğunda gözlerinde beliren ifade, bildiğim bir neden ve hiç bilmediğim bir başka nedenle içimi bulandırıyor. Sesimi çıkarmadan sözlerinin devamını bekliyorum.

Yaralanıp, berelenmeyi sevmektir giderek ve hatta yarayı açana isim koymaktır, diye bitiriyor sözlerini. Bu noktada sessiz kalmaya daha fazla dayanamayarak atılıyorum: Malum yaranın faili!

Gülümseyerek bakıyor yüzüme. Ben de ona bir gülücük yolluyorum. Biraz susuyoruz, biraz gözlerimizi kaçırıyoruz birbirimizden. Sonunda sessizliği bozan o oluyor.

Bu birliktelik ikimize de iyi gelmiyor gibi, diyor.

Biliyorum, diyorum. Ama deva arayan kim?

Doğru, diyor. Deva arayan başını çıkarmasın korunaklı kovuğundan.

Gülüşüyoruz…



Mey


                                                    Jihang Zhi