26 Eylül 2013 Perşembe

Sunak... ( 4 )

Kalkıp gitmeliyim, diyorum, yoksa daha kaç kez ölebilirim, bunu kestirmemin artık imkanı yok. Bu sese bir merdiven dayayıp tırmandığım günleri hatırlıyorum mütemadiyen ve akşamın olmasını beklemeden denize döktüğün saçlarını. Kalkıp gitmeliyim, diyorum, yoksa yeniden başlayacak müzik ve ahenksizliğimiz iyice meydana çıkacak. Sonra ne sen ne ben kendi kurtuluşumuz için hiçbir yol kalmadığına ikna olamayacağız. Sen bu sessizliklerin insanı değilsin, diyeceksin diye çok korkuyorum; biliyorum ve bildiğim şeylerin beni konuşmaya mecbur edeceğini de, yoksa ha bir kayadan yuvarlanmışım ha bir kuyuya düşmüşüm, fark etmez. Sonuçta anlatmak isteyip de bile isteye durduğumu sen de biliyorsun ve bildiklerinin seni mecbur etmeyişi en büyük talihin.

Kadir Yılmaz


                                               David Plata