8 Kasım 2014 Cumartesi

Bulunmuş Mektuplar / İyiyim…

Mektuplar evime, at pazarından satın aldığım eski bir komedinin çekmecesinde geldi. Hiç açılmamış zarfları gördüğümde, birinin okumak istemediği mektupları buraya atıp unuttuğunu düşündüm.  Her birinin başka kişilerden bambaşka kişilere gönderilmiş mektuplar olduğunu fark ettiğimde merak dayanılmaz hale gelmişti. Çekmeceleri temizleme işini bir yana bırakıp elime gelen ilk zarfı açtım. Kim vazgeçebilirdi ki o kime ve kimin tarafından yazıldığı belirsiz birkaç cümlenin verdiği büyülü hazzı…

 İyiyim.
Unutmaya çalışıyorum. Bir de anlamaya.
Gün’ün benden çekildiği
Ve geri döndüğü saatlerin göğ’üme yayılan renginin
İçimi neden bunca  acıttığını.
Unutmuyorum yine de.
Anladığım da söylenemez.
Ama iyiyim…”


Mektubu usulca zarfına yerleştirdim. Anlamadığını unutamamanın acısı geçmez ki, diye düşündüm. Keşke geçse…


Mey